Strony
Najnowsze komentarze
    Zobacz również
    • Dieta kopenhaska bez efektu jojo?Dieta kopenhaska bez efektu jojo?
      Osoby, które pozytywnie przeszły przez trzynasto-dniowy plan odchudzania zwany dietą kopenhaską zgodnie twierdzą, że efekty są warte dwóch tygodni wyrzeczeń. Dieta rzeczywiście działa, a nadmiernie nagromadzone kilogramy, które zniknęły, tylko …
    • Lecznicze nawyki PolakówLecznicze nawyki Polaków
      Polacy w badaniach na tematy zdrowotne nie wypadają najlepiej w ostatnim czasie. Największą hańbą od lat kończą się badania stanu zdrowia uzębienia Polaków a odsetek ludzi uczęszczających na regularne badania …

    postheadericon Proste sposoby na pozbycie się kilkuset kalorii

    Bardzo łatwo jest pochłonąć dodatkowe kalorie. Nie tak trudno jest jednak się pozbyć kilkuset kalorii dziennie poprzez proste czynności. Zacznij od śniadania. Zamiast słodkich płatków przygotuj sobie pożywną mieszankę z płatków zbożowych i owoców. Oszukuj przy robieniu jajecznicy. Zamiast trzech jajek, wbij dwa całe i białko z trzeciego. Zaoszczędzisz w ten sposób 80 kalorii. Zastąp chipsy warzywami. Pij wodę. Zamiast lodów waniliowych sięgnij po sorbet owocowy. Jeżeli masz chęć na pizzę zamów tę z warzywami i serem, a nie z tłustymi kawałkami mięsa. Jeśli masz chęć na coś słodkiego zjedz raczej kawałek gorzkiej czekolady niż batonika. Zdejmij skórkę z kurczaka podczas jedzenia. To zaoszczędzone 47 kalorii. W restauracji zamów dużą porcję sałaty zamiast zestawu mięso i frytki. Zamiast soków owocowych w kartonie zjedz pomarańczę i napij się wody. Jeżeli masz chęć na tuńczyka kup tego w sosie własnym, a nie w oliwie. To pozwoli ci spożyć 103 kalorie mniej. Być może ten, kto zjada ostatki jest piękny i gładki, ale ten, kto zostawi kilka łyżeczek obiadu zostawia również na talerzu dodatkowe kalorie. Sama dawkuj sos do sałatki, lub poproś o połowę tradycyjnej porcji. Kanapek nie zapychaj majonezem i masłem, a jeżeli nie lubisz takich w wersji na sucho postaw raczej na musztardę, która jest o wiele mniej kaloryczna.

    Comments are closed.