Strony
Najnowsze komentarze
    Zobacz również
    • Grypa jesieniąGrypa jesienią
      Zachorowalność na grypę jesienią jest znacznie wyższa niż w okresie letnim czy wiosennym. Jest to spowodowane zmiana temperatur powietrza, jak również warunków atmosferycznych. Grypa jest choroba zakaźną, i może doprowadzić …
    • NoradrenalinaNoradrenalina
      NA nie jest równomiernie rozmieszczona w ośrodkowym układzie nerwowym, tworząc kilka dobrze wyodrębnionych szlaków (układów) rozpoczynających się na ogół w obrębie pnia mózgu i tworzących projekcję wstępującą, a także w …

    postheadericon Zasady diety rozdzielnej

    Dieta rozdzielna, czy inaczej mówiąc dieta niełączenia jest to nie tyle kuracja odchudzająca, co całkiem nowym stylem życia, którego wprowadzenie powoduje bardzo korzystne konsekwencje zarówno dla sylwetki jak i ogólnego samopoczucia. Dieta ta została opracowana przez doktora Williama Howarda Hay’a, który podzielił produkty żywieniowe na trzy główne typy, które można spożywać tylko w pewnej określonej konfiguracji. Ważne w tej kuracji jest również uważanie na to co się je pod kątem ilości kalorii, bowiem najlepiej by było, aby dzienna dawka nie przekroczyła 1000 kalorii. Jak twierdzi je twórca, tak dobrany program żywieniowy nie jest niebezpieczny dla organizmu tak jak dzieje się to w przypadku innych diet, bowiem jest to kuracja odpowiednio zbilansowana, a dzięki temu o zmianę trybu życia w taki właśnie sposób może pokusić się właściwie każdy, kto nie zmaga się w życiu z większymi dolegliwościami czy chorobami. Trzy typy żywieniowe jakie określił amerykański doktor to węglowodany, białka i tak zwane produkty naturalne. Podstawowa zasada dotyczy zatem niełączenia węglowodanów z białkami, natomiast produkty neutralne można jeść zarówno z węglowodanami jak i białkami.

    Comments are closed.