Strony
Najnowsze komentarze
    Zobacz również
    • Otyłość jako wynik chorobyOtyłość jako wynik choroby
      Grubi ludzie bardzo często bywają wyśmiewani lub dyskryminowani. Czasami są winni sami sobie, nic bowiem nie usprawiedliwia osoby z nadwagą, która zamawia podwójny zestaw w popularnych fast foodach. Czasami jednak …
    • Zarabianie na leczeniu chorychZarabianie na leczeniu chorych
      W przypadku licznych krajów jak Polska system zdrowotny wydaje się być kluczowym dla zachowania poczucia sprawiedliwości społecznej. Ludzie i tak są niezadowoleni ze zbyt dużej rozpiętości dochodów w poszczególnych zawodach …

    postheadericon Zasady diety rozdzielnej

    Dieta rozdzielna, czy inaczej mówiąc dieta niełączenia jest to nie tyle kuracja odchudzająca, co całkiem nowym stylem życia, którego wprowadzenie powoduje bardzo korzystne konsekwencje zarówno dla sylwetki jak i ogólnego samopoczucia. Dieta ta została opracowana przez doktora Williama Howarda Hay’a, który podzielił produkty żywieniowe na trzy główne typy, które można spożywać tylko w pewnej określonej konfiguracji. Ważne w tej kuracji jest również uważanie na to co się je pod kątem ilości kalorii, bowiem najlepiej by było, aby dzienna dawka nie przekroczyła 1000 kalorii. Jak twierdzi je twórca, tak dobrany program żywieniowy nie jest niebezpieczny dla organizmu tak jak dzieje się to w przypadku innych diet, bowiem jest to kuracja odpowiednio zbilansowana, a dzięki temu o zmianę trybu życia w taki właśnie sposób może pokusić się właściwie każdy, kto nie zmaga się w życiu z większymi dolegliwościami czy chorobami. Trzy typy żywieniowe jakie określił amerykański doktor to węglowodany, białka i tak zwane produkty naturalne. Podstawowa zasada dotyczy zatem niełączenia węglowodanów z białkami, natomiast produkty neutralne można jeść zarówno z węglowodanami jak i białkami.

    Comments are closed.